یک مطالبه رسانه ای از صدا و سیما و وزارت بهداشت البته اگر پاسخ بدهند
آیا تبلیغ یک نوشیدنی انرژی زا در صدا و سیما مصداق تبلیغات کالاهای آسیب رسان است یا خیر؟
مهدی غلامی
صدا و سیما در ویژه برنامه المپیکی خود، اقدام به تبلیغ یک برند نوشابه انرژی زا میکند. کاربران بسیاری پیام های متعددی برای ما ارسال کردند که آیا این اقدام، تبلیغ کالای آسیب رسان به سلامت است یا خیر؟
معاونت بهداشت وزارت بهداشت در راستای اجرای ماده ۴۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) و بند ج ماده ۷ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، فهرست بازنگری شده کالاها و خدمات آسیب رسان به سلامت را برای سال ۱۴۰۳ ابلاغ کرده است و صراحتا “تبلیغ نوشابه انرژی زا” را قید کرده است.
صدا و سیما و وزارت بهداشت پاسخ دهند، آیا تبلیغات انجام شده در صدا و سیما در ویژه برنامه المپیک با قانون مورد نظر همخوانی دارد؟ چه کسی متولی پاسخگویی به این مطالبه است؟
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید